Sunday, December 20, 2009

Rupanya sekarang sukan SEA....

Rupanya sekarang Sukan SEA?. Yang mereka sibuk-sibuk cerita pasal Malaysia menang bola 1-0 menentang vietnam tu untuk sukan SEA? Adoi laaa.. punyalah aku tidak peka terhadap perkembangan sukan di alam buana ini. hahaha. Walaupun agak terlambat, tapi, tahniahlah kepada mereka. Eekekeke

Jadi, apa khabar team Malaysia? Aku, masa muda remaja dulu sangat suka tengok sukan terutamanya sukan badminton. huhu~. Erm.. salah satu sebab aku suka badminton sebab: kami sekeluarga merupakan peminat sukan ini. Eheks!! Terutama jika waktu-waktu sukan begini, maka akan ada lah Lee Chong Wei, Lin Dan dan Taufik Hidayat di rumah aku tu. Dan! biasanya akulah yang akan menjadi Lee Chong Wei. Haha! Itu menunjukkan betapa tinggi semangat nasionalisme aku sebagai warga negara Malaysia. Eheks!! Tapi kan, sekarang Lee Chong Wei sudah x terror main badminton! itu menyebabkan aku merasa agak tensen bila tengok match badminton di TV. Huh! Kau rasa kenapa? Aku rasa, sebab beliau tidak suka gelaran datuk yang diberikan kepadanya. =P. Sejak beliau dapat gelaran tu, makin merosot prestasi beliau. Mungkinkah gelaran itu begitu berat untuk beliau pikul lantas apabila membuat jumping smash, semuanya tidak menjadi? Hurmmm... Tidak penting! dan apatah lagi ini cuma andaian liar aku di ruang waktu yang 24 jam ini.


I like his style!! Hik2. Oh! Aku pernah terbaca beliau mahu menjadi model. Hemm... Ok! Boleh tahan! Eheks!!


Datuk Lee Chong Wei. Hemmm...pendapat aku, beliau sesuai jadi model apa? Akal jahat aku sering mengatakan bahawa, beliau amat sesuai jadi model produk A******n! Fill in the blank yah. ekekekeke

Taufik Hidayat. Dulu, kakak aku sangat minat dengan beliau. Tapi itu dulu, semasa beliau masih single. hik2

Apa2 pun, semoga berjaya kepada team Malaysia!!



No comments:

Post a Comment