Friday, November 27, 2009

Orang Arab

Alhamdulillah... selamat menunaikan solat hari raya aidiladha secara berjemaah di masjid kampus. Lepas usai mengerjakan solat, aku dan kawan sempat pula bergambar di dalam masjid dan juga mengambil gambar candid wajah-wajah mulus adik, kakak dan mak arab yang cun!! Hehe. Aku suka apabila dapat datang berjemaah di masjid, selain dapat solat berjemaah itu sendiri, aku suka sebab masa inilah dapat melihat wajah-wajah cun! adik, kakak dan mak arab yang selama ini terlindung dengan purdah mereka! Memang cun!! Pendek kata : Perfect!! Sebab inilah wanita digalakkan memakai purdah! Terutamanya, mereka yang cantik, ayu dan cun!! Sebab, sedangkan aku yang wanita ini suka dan teruja melihat kecantikan, keayuan dan ke'cun'an mereka!, apatah lagi kau yang bergelar lelaki!!! Eheks!! Ni antara gambar adik, kakak dan mak arab yang berjaya aku ambil. Hehe. Halalkan yer adik, kakak dan mak arab sekalian...










Mereka memang cantik!! Kau mahu isteri dan anak macam mereka?. Boleh!! Pergi pindah ke palestin!! Selamatkan wanita-wanita arab dan anak-anak arab di sana!. Eheks!!

5 comments: