Thursday, November 19, 2009

Pulangkan!!


Pada mulanya, aku ingin berkongsi dengan kau pasal undang-undang, tapi!! tiba-tiba emosi aku diganggu oleh seorang makhluk Tuhan yang sering mengganggu emosi aku dari millenium lepas!! Dia seperti nyamuk. Menghampiri, mengganggu, menggigit dan kemudian berlalu pergi! Tentunya setelah mengambil eritrosit aku yang amat penting untuk pengaliran oksigen!!! Akibatnya, seluruh sendi aku lemah kerana sel darah merah yang sepatutnya membawa oksigen ke seluruh saraf dan sendi telah dia curi dan bawa lari!! Aku sesak nafas!! Sungguh kejam pencuri itu!! Kejam!! ~ Iklan...


2 comments:

  1. hehe..
    takkanlah setitik darah je dah lemah sendi lutut kot..
    hiperbola betul r..hehe!!

    ReplyDelete
  2. bayangkan nyamuk zaman flinstone cik dila.. hik3

    ReplyDelete